onsdag 18 november 2009

Storm och ryggont!
















Sâ här vacker började dagen innan stormen och regnet drog in. Det blâste tom sâ mycket att jag bad Vince komma hem tidigare pâ lunchen sâ att jag slapp dra med mig Olliver ut igen när jag skulle hämta Erick i skolan.

Sen dess har vi inte gjort sâ mycket. Erick leker lite med Olliver och jag försöker plocka sâ gott det gâr. Har vansinnigt ont i hela ryggen (dock mest nedre delen) och i nacken plus att huvudvärken ligger pâ lur hela tiden. Kanske inte sâ konstigt med tanke pâ vädret.

Skall fortsätta mitt pysslande här hemma med att vattna blommorna och vika en tvätt. Sen blir det mer lek, mys och mellis tillsammans med barnen innan middagen skall förberedas. Hm....samma visa vareviga dag!

Annars ser jag mest fram emot kvällens avsnitt av "Oskyldig dömd". Skall bli härligt att fâ veckans dos av Mikael *ler*!

Ha 're gött!

Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar