tisdag 10 november 2009

Äntligen!!!


Âkte idag in till stan med Olliver för att se om jag kunde hitta mig nâgra byxor eftersom det är katastrofalt tunnt pâ den fronten. Hade bara planerat att springa in pâ Esprit vilket jag ocksâ gjorde. Kom dock ut utan byxor, jo ja dom jag hade pâ mig satt ju fortfarande kvar men inga nyinköpta *sss*. Hittade dock ett snyggt linne, en tunn tröja och ett par leggings. Gick sen ut för ett bloss och strosade dâ förbi en skoaffär som hade en massa snygga stövlar i skyltfönstret. Har letat i evigheter efter ett par "normala" knähöga stövlar som sitter âr runt mina ganska tunna vader. Och yes *BINGO* här hade dom ett par som satt som smäck och inte som ett par för stora ridstövlar pâ en sjuâring *sss*. Jag slog snabbt till och gick glad men 2200:- fattigare ut ur affären. Lite väl dyrt men vad gör man inte för att slippa "glappandet"! Och här kommer en bild pâ underverket:






Ja att man kan bli sâ glad över ett par stövlar!!!!
Nu har Olliver vaknat igen *suckar*. Inga lânga vilostunder för honom under em men â andra sidan somnar han vid sju-tiden pâ kvällarna sâ dâ kan man fâ en del gjort.
Ha en härlig eftermiddag och kväll!
Kram Karin

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka snygga stövlar :-)))) Grattis! Hur går det med statistikrapporterna förresten? Kram!

    SvaraRadera
  2. Hm.....gâr väl inte sâ uppât *fnissar* men ändâ kul att kolla ibland!

    Kram

    SvaraRadera