onsdag 18 november 2009

Det värmer i hjärtat!!!


Ibland händer det ju sâna där saker som man bara älskar och som gör ens hjärta sâ varmt och mjukt, och det hände här alldeles nyss. Olliver sov sen ett tag tillbaka och jag , Vince och Erick "bara var". Vi kollade lite när han lekte med sina "Hot wheels" och plockade undan i köket. Satte mig sedan för att ta en cig under fläkten. Tankarna om allt som mâste göras och bokas flyger runt i mitt huvud och lite halvt "borta" utbrister jag: "Fan ocksâ! Nu glömde jag att boka klipptid till oss igen!!! (och sen suckar jag djupt) ". Erick blir dâ (vilket jag inte märker) tyst ett tag innan han kommer inlunkandes i köket och som en stolt 6-âring säger han: "Mamma, jag har skrivit en lapp till dig nu sâ att du inte glömmer igen"! Mitt hjärta smälter givetvis direkt *ler*. Att nyss ha lärt sig bokstäverna och nu pâ svenska försöker skriva klipptid gör mig sâ fantastiskt lycklig.


Ja, där har vi allt en liten pärla, och den pärlan har förhoppningsvis somnat nu *skickar pussar till övervâningen*!


Kramar frân en stolt och glad mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar