tisdag 17 november 2009

Skratt, pip, skratt och tandagnisslan!

Det har varit en underbar höstdag här i Holland. Lite smâruggigt i morse men vid lunchtid kom solen och med en temperatur pâ dryga 13 grader sâ kan man inte klaga!

Annars har tagen varit lite "halvtung". Olliver har varit hängig och sovit dâligt och jag bara blivit tröttare och tröttare. Är dock lite orolig över att han skall bli sjuk pâ riktigt eftersom "svininfluensan" gâr pâ Erick skola och än är han inte vaccinerad. Vi har i dag fâtt "en inbjudan" för tisdag nästa vecka och sen om 3 veckor igen. Resten av familjen fâr inget vaccin. Vet fortfarande inte hur vi skall göra men vi fâr fundera över helgen. Man hör sâ himla mycket bâde pâ för- och emotsidan. Jag blir helt enkelt galen!!!

Nu ligger i alla fall bâda barnen och jag sitter här vid datorn med en kopp varm glögg och bara njuter! Fâr liksom lite julpirr i magen! Började ocksâ idag med inköpen för Sinter Klaas och julafton och det känns ganska skönt.

Nu skall jag slappa lite samtidigt som jag fortsätter plocka. Mâlandet är nästa klart i vardagsrumsdelen sâ i morgon kan vi nog börja âterställa kaoset....till det normala halvkaoset *asg*!


Sist men inte minst sâ kommer här nâgra bilder ifrân gârdagens lata em/kväll!

Vince och Olliver busar lite i väntan pâ middagen!


















"Datanörden" Erick spelar sitt nya favoritspel Runescape!
















Fina vita väggar i det nymâlade, men än sâ länge kala och stökiga vardagsrummet!





Oki doki! Dags att säga "hej"!


Slaap lekker!!!


Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar