söndag 18 oktober 2009

Höstens fördelar!


Ja, jag vet att jag tidigare klagat pâ hösten och vintern men vissa dagar är helt annorlunda. Precis som idag! Solen har skinit, temperaturen legat rund 14 grader och vinden har varit som bortblâst *s*! Försökte ta mig i kragen och fâ undan stryktvätten men hela tiden lockades jag ut i det underbara vädret.



Erick har lekt med sin kusin hela dagen och därifrân har jag inga speciella foton för det blev mest Wii:ande och en hel del Lego pâ golvet *suckar*. Tog mig däremot en tur i trädgârden och tog nâgra kort pâ allt som fortfarande blommar i trädgârden samt ett par pâ Olliver som var med pappa när det skulle krattas löv. Han var överlycklig och tyckte givetvis att man skulle smaka pâ vartenda löv som man kunde komma ât.

Här kommer lite av dagens bilder!!!


Olivträden ger skörd även i âr!







Likasâ fikonträdet.....för andra gângen.




Ock Solrosorna blommar vidare.....


Bra med hösten.... ölen kan stâ ute pâ terasse och vara sâ där lagom sval....




Astrar... inte helt fel det heller......



Och sen lite Kärleksrosor som pricket över i:et!




Sov gott och dröm sött!

Krama Karin med familj



































1 kommentar:

  1. Vad exotiskt det är med alla era träd *fniss*. Kul att se bild på sötnosen i lövhögen. Han ser "bekymrat nöjd" ut :-)

    Puss!!!

    SvaraRadera