torsdag 17 december 2009

Julmiddag för storebror!

För dagen hade jag massor av planer. Skulle ge mig in till stan för att börja alla julklappsinköpen och stressade pâ som en galning i morse till det slog mig! Fasiken ocksâ, Erick har kort dag i skolan eftersom det nu ikväll är julmiddag med klassen. Bara att planera om hela dagen och dâ blev det inte sâ mycket gjort. Tack och lov kom Vince hem i tid och kunde precis efter fyra köra Erick till kyrkan där det skulle vara nâgon julfirande. Efter det beger sig barnen tillbaka till sitt klassrum där en julmiddag stâr uppdukad. Himla mysigt faktisk och vad barnen nästan tycker bäst om är att föräldrarna inte fâr vara med *sss*!. Ja ja, det gâr ingen nöd pâ "de gamle" som serveras Gluhwein och kakor pâ skolgârden *fnissar*. I âr stannade jag hemma eftersom jag känner att det gâr för mycket tid ât att köra fram och tillbaka. Har precis lagt Olliver som glatt ligger och pratar i sängen och nu skall jag fortsätta att tvätta och pynta mina köksfönster innan "jag tar toaletter" och sen fortsätter med lite tvätt.



Mâste som vanligt ocksâ bara göra ett litet inlägg om skidskyttet! FAN VAD BRA DOM ÄR!!! Helena etta igen och ACO tvâa. Och sen har vi ju killarna som gjorde en riktigt bra insats och dâ främst Ferry och Nisse. Hoppas dock att Carl-Johan snart "fâr till det"!

Näpp, dags att ta tag i hemmet igen!


Kram kram! Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar