söndag 20 december 2009

Halv snöstorm!

För en timme sedan satte jag mig i bilen för att åka till Makro (en megaaffär i utkanten av Amsterdam) men jag kom inte så långt. Här är det nämligen halv snöstorm och riktigt geggigt på vägarna. Fick i alla fall tankat bilen och väntar nu på att klockan skall bli tolv så att jag kan åka in till Hoofddorp istället. Ja idag blir det julklappsinköp i stora lass. Har inte köpt en enda än men jag tror och hoppas på att jag kommer lyckas till 100% idag. Vill inte springa runt i affärerna dagen före julafton.

I morgon kommer Syrran och sonen hit och det skall bli så himla mysigt!!! Jag hoppas att snön ligger kvar så att den där riktiga julkänslan kan komma. Huset är pyntat och klart men det känns lite overkligt att det faktiskt är julafton om 4 dagar!!!

Näpp, dags att dra på sig kängorna igen och hoppa in i den iskalla bilen!

Ha en härlig söndag!!!

Kram Karin

PS. Det gör LITE ont i hjärtat att jag missar all underbar sport idag *snyftar* DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar